Cecilie Graham-OlsenProduct manager Mitt Bilhold, Møller Digital

Vi brukertester og jobber med kundereiser på en helt annen måte enn tidligere. Det gjør at fokuset vårt er kundedrevet når vi utvikler produkter.

Jeg er leder for den digitale kundeportalen vår, Mitt Bilhold. Tjenesten er for alle våre kunder og gir oversikt over bilen(e) kunden bruker. Her kan du bestille verkstedtjenester og skadereparasjon når det passer deg og ikke når butikkene våre er åpne. I produktteamet jobber det både Full Stack-, Front End og Back End-utviklere, UX-designer og en Tech Analyst. Vi har det utrolig gøy på jobb og jobber etter Kanban-metodikk.

Hvordan ser en arbeidsdag ut for deg?
Vi prøver å følge en tilnærming hvor vi ikke starter dagen med møter og mail, men mer effektivt med fokus på planlegging og prioritering av oppgaver i backlog, testing og analyse. Vi har alltid daglige stand ups utover dagen og samarbeider tett på tvers av produktteam og med arkitekter. Vi er forresten alltid innom kunderatingene våre i App Store og Google Play flere ganger daglig for å følge med på tilfredshet og for kunne å svare kundene våre med en gang. Det er både gøy og viktig.

Hvordan er det å jobbe i Møller Digital?
Det er flere ting som gjør Møller Digital til et fantastisk sted å jobbe, men jeg kan trekke frem det viktigste for meg:

•Vi har en fremoverlent ledelse som jobber strategisk med å endre bransjen vår og vi ansatte får ta aktivt del i dette arbeidet - og med stor påvirkningskraft.

•Vi brukertester og jobber med kundereiser på en helt annen måte enn tidligere. Det gjør at fokuset vårt er kundedrevet når vi utvikler produkter.

•Det jobber masse flinke folk her! Jeg har kollegaer jeg kan sparre med og gjøre bra ting sammen med. Det gir en bratt læringskurve og givende dager på jobb