HYRE vinner av kundeserviceprisen

Kundeserviceprisen 2019 var rekordstor! Hele 143 kundesenter ble undersøkt i til sammen 18 klasser. «Vi er superstolte av vårt kundeserviceteam som nettopp er blitt kåret til klassevinner i årets Kundeservicepris i kategorien bilutleie,» sier markedssjef Jon Harald Ryste Rønning i HYRE.

«Hvilken kundeopplevelse leverer deres kundesenter til deres kunder? Hvor dyktige er dere sammenlignet med konkurrentene og kundesentre i andre bransjer? I Kundeserviceprisen – «Best i test» får dere svarene!»

Slik står det på nettsidene der du kan lese mer om prisen:
https://www.seeyou.no/kundeserviceprisen/

Helt siden 2007 har SeeYou i samarbeid med Confex arrangert Kundeserviceprisen. Det hele startet som et svar på en undersøkelse av Norges dårligste kundesenter. Undersøkelsen Kundeserviceprisen – «Best i test» gjennomføres hvert år og flere og flere kundesentre deltar. Deltakende kundesentre inndeles i klasser etter bransjer, og antall klasser stiger også.

«Vi er superstolte av vårt kundeserviceteam som nettopp er blitt kåret til klassevinner i årets Kundeservicepris i kategorien bilutleie. Vi har siden dag en vært utrolig opptatt av å være tilgjengelige for kundene våre med høy servicegrad, så en slik pris viser at vi har lyktes med nettopp dette. Vi er sikre på at Hyre ikke hadde vært Hyre om det ikke var for Ingrid, Pejman, Dennis, Usman og Bastian som gjør en utrolig innsats tidlig og sent med døgnåpen kundeservice - alle dager - året rundt, sier en stolt markedssjef, Jon Harald Rønning i HYRE.»

Her er juryens begrunnelse:
"Totalinntrykket er veldig bra. Rask responstid både på inngangsspørsmål og videre i dialogen høyner inntrykket. Dessuten er dialogen svært hyggelig og kundebehandler oppfattes som kompetent med gode svar og relevant informasjon. Som kunde føler jeg meg godt ivaretatt, og jeg føler jeg fikk en god avklaring på min forespørsel.»

Vi gratulerer!