Enda bedre er det at mange engasjerer seg og gir tilbakemeldinger om hva de ønsker for å gjøre bilhverdagen enda enklere. Det er vi veldig takknemlige for og vi har gledet oss til å fortelle at vi endelig fornyer oss.
Hvorfor fornyer vi oss?
Vel, vi ser at veldig mange kunder ikke orker å bruke tid på telefon for å bestille tjenester. Vi skulle gjerne pratet med alle, men du skal kunne kontakte oss på dine egne premisser, når det passer deg - ikke når butikkene våre er åpne og det passer oss. Kanskje er du ikke i humør til å snakke med noen heller? Nettopp derfor er det svært viktig for oss at vår digitale kanal er enkel å bruke og tilgjengelig når du trenger det. Og det er mye gøy vi kan gjøre med teknologi! Vi skal aldri slutte med prøving og feiling.
Vi er så heldige å ha fått jobbe tett sammen med noen av dere om å lage nye Bilhold. Dette har gjort det enkelt for oss å teste direkte hva som fungerer og ikke. Resultatet får du se i nye Bilhold og vi håper det fungerer for deg også. Har du innspill eller kommentarer til det du ser (eller ikke ser) kan du selvsagt sende oss en e-post til mbh@moller.no. Vi er alltid klare for å teste nye ting.
Hva skjer?
Du vil nå se ny logo og nytt design når du besøker mittbilhold.no eller app. Dette betyr i praksis at du vil oppleve en herlig miks av gammelt og nytt design før vi er i mål. Brukervennligheten vil vi også jobbe kontinuerlig med. Vi håper du vil være med oss på denne reisen og at du opplever tjenesten vår som god også i perioden hvor vi fornyer oss.
Vi gleder oss! Er du med?
Hilsen fra Cecilie Graham-Olsen, produktleder for Bilhold
Epost: cecilie.graham@moller.no
Tlf. 24 03 33 00