Mitt Bilhold fornyes. Vil du vite hvorfor?

Publisert:22.11.2019

Da vi lanserte Mitt Bilhold i 2016 var vi usikre på om tjenesten ville gi deg som bruker av en bil verdi. Vi har prøvd og feilet og hjelper i dag over 200 000 brukere med sitt bilhold - enten du leier, bruker eller eier en eller flere biler. Det er fantastisk synes vi!

Enda bedre er det at mange engasjerer seg og gir tilbakemeldinger om hva de ønsker for å gjøre bilhverdagen enda enklere. Det er vi veldig takknemlige for og vi har gledet oss til å fortelle at vi endelig fornyer oss.

Hvorfor fornyer vi oss?
Vel, vi ser at veldig mange kunder ikke orker å bruke tid på telefon for å bestille tjenester. Vi skulle gjerne pratet med alle, men du skal kunne kontakte oss på dine egne premisser, når det passer deg - ikke når butikkene våre er åpne og det passer oss. Kanskje er du ikke i humør til å snakke med noen heller? Nettopp derfor er det svært viktig for oss at vår digitale kanal er enkel å bruke og tilgjengelig når du trenger det. Og det er mye gøy vi kan gjøre med teknologi! Vi skal aldri slutte med prøving og feiling.

Vi er så heldige å ha fått jobbe tett sammen med noen av dere om å lage nye Bilhold. Dette har gjort det enkelt for oss å teste direkte hva som fungerer og ikke. Resultatet får du se i nye Bilhold og vi håper det fungerer for deg også. Har du innspill eller kommentarer til det du ser (eller ikke ser) kan du selvsagt sende oss en e-post til mbh@moller.no. Vi er alltid klare for å teste nye ting.

Hva skjer?
Du vil nå se ny logo og nytt design når du besøker mittbilhold.no eller app. Dette betyr i praksis at du vil oppleve en herlig miks av gammelt og nytt design før vi er i mål. Brukervennligheten vil vi også jobbe kontinuerlig med. Vi håper du vil være med oss på denne reisen og at du opplever tjenesten vår som god også i perioden hvor vi fornyer oss.

Vi gleder oss! Er du med?

Hilsen fra Cecilie Graham-Olsen, produktleder for Bilhold
Epost: cecilie.graham@moller.no
Tlf. 24 03 33 00